logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۸۴۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

بسیج دانشجویی کارهای بسیار بزرگی انجام داده است/ بسیج در دوران دفاع مقدس نقشه‌های دشمن تا دندان مسلح را نقش برآب کرد

بسیج-دانشجویی-کارهای-بسیار-بزرگی-انجام-داده-است-بسیج-در-دوران-دفاع-مقدس-نقشه‌های-دشمن-تا-دندان-مسلح-را-نقش-برآب-کرد

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی کارهای بسیار بزرگی انجام داده است.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل طهماسبی امروز در مراسم معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با بیان اینکه پذیرفتن مسئولیت در نظام اسلامی  یک وظیفه است، اظهار کرد: پذیرفتن مسئولیت در بسیج بدون هیچ گونه مسائل مادی بوده و کارها فقط دلی هستند.

وی افزود: کسی می‌تواند در بسیج مسئولیت بپذیرد که دلی این مسئولیت را قبول کند و کسی می‌تواند اثرگذار باشد که به "آنچه از دل براید بر دل بشیند" عمل کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه تشکیل بسیج به قبل از دوران دفاع مقدس برمی‌گردد، ابراز کرد: امام بسیج را تنها برای دفاع مقدس تاسیس نکرد اما بسیج خودش را در این دفاع نشان داد.

وی با اشاره به اینکه بسیج آن زمان هم در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی حضوری فعال داشته است، گفت: بسیج ما برای همه زمان‌ها بوده و به اقتضای زمان در عرصه‌های مختلف وارد می‌شود.

طهماسبی با بیان اینکه بسیج دانشجویی امروز هم باید دلی کار کند، عنوان کرد: فرمانده باید در دلها اثرگذار باشد، بسیج انقلابی فکر کرده و انقلابی عمل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج در جبهه‌ها نقشه‌های دشمن تا دندان مسلح را نقش برآب کرد، خاطرنشان کرد: دشمنان عقیده مردم ایران و تفکر عاشورایی را در برآوردهای خود حساب نکرده بودند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: اگر اکنون نیز بخواهیم به استقلال کشور فکر کنیم باید دلی کار کرده و با کمترین هزیننه‌ها بیشترین بازخوردها و خروجی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان خوش فکری وجود دارند که باید توسط بسیج دانشجویی جذب شوند، اظهار کرد: بسیج دانشجویی کارهای بسیار بزرگی را در کشور انجام داده است.

طهماسبی با تاکید بر اینکه باید به اقتضای زمان وارد عرصه شویم، گفت: دانشگاه زنجان یکی از قطب‌های علمی کشور است و بنابراین بسیج دانشجویی این دانشگاه باید فعال‌تر عمل کند.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳